6 krokov k bezproblémovému doručeniu balíka

Kuriéri bývajú pomerne vyťažení telefonátmi a v predvianočnom období nielen tými. Je to ich práca, no ak máme možnosť, môžeme im ju trošku uľahčiť :-).

Balík

  1.        Skontrolujte si údaje v objednávke.

Adresu si veľa ľudí nezmýli, ale dopredu porozmýšľajte, kam si balík nechávate doručiť, kde sa zdržujete počas dňa. Neposielajte si ho domov, ak ste počas dňa v práci.

Ak uvediete chybný email, nebudete informovaní o tom, kto a kedy Vám Vašu objednávku doručí.

Ak zadáte chybné telefónne číslo, kuriér Vás nebude vedieť kontaktovať a prípadne sa s Vami dohodnúť o podrobnostiach doručenia. Tiež môžete kuriérovi pomôcť s navigáciou k Vám, ak pomocou GPS nevie nájsť udanú adresu.

  1.        Čítajte emaily.

Akonáhle Vašu zásielku začneme spracovávať, prepravná spoločnosť Vám pošle email s jej sledovacím číslom. V deň doručenia dostanete druhý email, v ktorom sa dozviete nielen čas doručenia, ale aj číslo na kuriéra.

  1.        Zdržujte sa na mieste doručenia, majte pri sebe telefón, pripravte si adekvátnu hotovosť alebo platobnú kartu.

V takomto prípade je zvyčajne doručenie balíka bezproblémové – kuriér Vám zavolá, balík dovezie a pokiaľ máte presnú sumu na vyplatenie, nerieši problémy s výdavkom.

  1.        Volajte, ak sa niečo zmenilo.

Ak v deň doručovania budete dlhšie mimo miesta, kam ste si balík nechali doručiť, volajte kuriérovi – možno sa Vám podarí dohodnúť na inom mieste doručenia alebo kuriéra presmerujete na doručenie balíka Vašej susede či kolegovi.

Nezabudnite však na to, že kuriéri majú podelené rajóny doručovania balíkov, a preto Vám kuriér mnohokrát nevie vyjsť v ústrety a doručiť balík do iného rajónu, hoci sa Vám zdá, že je to pomerne blízko.

Kuriér počas dňa doručuje desiatky balíkov a má pomerne pevne rozvrhnutú trasu, aby to stihol. Preto sa Vám len málokedy môže prispôsobiť s načasovaním doručenia. Preto sa snažte prispôsobiť Vy jemu.

  1.        Sledujte pohyb zásielky a jej aktuálny stav.

V maili od prepravnej spoločnosti väčšinou obdržíte aj odkaz na sledovanie Vašej zásielky, prípadne aj to, kde konkrétne sa kuriér práve nachádza - namiesto toho, aby ste hľadali číslo na kuriéra a volali mu, kedy balík dorazí, skúste najprv skontrolovať trasovanie.

Ak sa Vám kuriér neozval a pri statuse balíka sa objaví, že ste nezastihnuteľný, kontaktujte zákaznícky servis na telefónnom čísle.

Rovnako kontaktujte zákaznícky servis, ak sa neviete dovolať kuriérovi.

  1.        Balík skontrolujte.

Keď Vám kuriér balík doručí, poriadne ho skontrolujte – akékoľvek pretrhnutie lepiacej pásky alebo prederavenie obalu je potrebné zapísať. Veľmi užitočné prípadne urobiť fotodokumentáciu poškodeného balíka. Ak v balíku počujete rozbité sklo, tiež spíšte škodový záznam s kuriérom. Ľahšie sa nám bude reklamovať zlé zaobchádzanie s balíkom u kuriérnej služby.

 

Našou snahou je, aby ste boli spokojní so zásielkou aj s jej doručením. Ak si neviete poradiť sami, kontaktujte nás na info@prijemneveci.sk alebo na telefónnom čísle 0918 271 656 a my sa pokúsime dohodnúť bezproblémové doručenie balíka k Vám.